BESTUURSLEDEN

Het bestuur bestaat uit vier personen:

• Voorzitter mw. P. F. M. Herfst
  • Secretaris mw. dra. D. A. M. Jongkind
  • Penningmeester J. B. L. Hachmang
  • Bestuurslid A. D. Nelissen
  • Vrijwilliger S. Jongkind

Het bestuur bestaat uit vier personen:

• Voorzitter mw. P. F. M. Herfst
  • Secretaris mw. dra. D. A. M. Jongkind
  • Penningmeester J. B. L. Hachmang
  • Bestuurslid A. D. Nelissen
  • Vrijwilliger S. Jongkind

Functie: Voorzitter

Mijn naam is Pauline Herfst en ben werkzaam binnen de ouderenzorg.

Ieder mens heeft recht op de basisbehoeften. Soms is deze lastig te vinden en zie je door de bomen het bos niet meer. Zorg voor de medemens vind ik belangrijk daarom zet ik mij met alle liefde in voor de stichting.

Functie: Voorzitter

Mijn naam is Pauline Herfst en ben werkzaam binnen de ouderenzorg.

Functie: Secretaris

Mijn naam is Diane Jongkind. In 1998 heb ik de studie Pedagogische Wetenschappen voltooid aan de Universiteit van Amsterdam en sindsdien ben ik werkzaam in de jeugdzorg, momenteel als gedragswetenschapper bij een gemeente in Noord Holland. De jeugd is onze toekomst en ik vind het belangrijk om kinderen, jongeren en hun ouders de juiste hulp te bieden, zodat zij met de juiste tools weer zelf verder kunnen. Iedereen heeft wel eens een helpende hand nodig in zijn of haar leven en daarom wil ik graag een bijdrage leveren aan de Stichting vanuit mijn kennis en ervaring

Functie: Secretaris

Functie: Penningmeester

Ik ben Hans Hachmang. Goede doelen hebben altijd al mijn belangstelling gehad.

Dit goede doel ligt mij na aan het hart, daarom ben ik graag bereid mijn kennis belangeloos als penningmeester in te zetten voor deze goed doelstichting.

Functie: Penningmeester

Ik ben Hans Hachmang. Goede doelen hebben altijd al mijn belangstelling gehad.

Functie: Bestuurslid

Mijn talenten liggen in het bedenken enerzijds en organiseren anderzijds. Zo deed ik jaren vrijwilligerswerk voor allerlei organisaties. Ik zet me graag in voor maatschappelijke doelen en de mensen die ’t het hardste nodig hebben. Het bedenken van ideeën en deze, vaak op leidinggevend vlak, samen met andere mensen omzetten in daden dat is mijn doel.

Ik ben 49 jaar en getrouwd met Sarma. Daarnaast vader van 3 kinderen: Freek, Charlotte en Isis, waar Charlotte helaas veel te vroeg is overleden. Momenteel schrijf ik een boek over Charlotte en de (rouw)verwerking en gaat de meeste tijd zitten in het eigenaar zijn van Mediaversa, een webbureau in Uden.

Het afgelopen jaar kwam Stichting Hands2Help op mijn pad. Ik wil mij graag inzetten voor de mensen die ’t het hardste nodig hebben. Dus dit sloot precies aan. Ik vind namelijk dat de talenten die ik heb gekregen van God komen en wil deze talenten goed gebruiken. Ik ben er dankbaar voor dat ik op deze plek geboren ben. Sarma met wie ik getrouwd ben, afkomstig uit Indonesië, heeft een talent op vlak van onderzoek en een enorm doorzettingsvermogen. Ze staat nooit stil en dat talent is uiteraard ook een helpende hand en stuwende kracht bij de stichting.

Functie: Bestuurslid

Functie: Vrijwilliger

Ik ben Sharon Jongkind, geboren in Alkmaar en opgegroeid in een mooi dorpje in Heiloo.

Vanaf het moment van mijn lieve zus Sumathi ben ik mij zeer bewust geworden dat het leven niet vanzelfsprekend is.

Vanaf die dag besloot ik om de Liefde te leven!
Dit betekende voor mij “dankbaar zijn voor het leven”.
Maar ook mij inzetten voor haar lieve zonen die zij achterliet.

Er groeide in mij een groot verlangen om mijn naaste te helpen.
Mijn hart voor mijn medemens werd steeds groter en dit resulteerde in het mij belangeloos in te zetten voor velen. Ik heb besloten om mij zolang ik leef inzetten voor deze wereld zo goed als ik kan.

De bron liefde is het uitgangspunt.

Functie: Vrijwilliger

Vanaf die dag besloot ik om de Liefde te leven!
Dit betekende voor mij “dankbaar zijn voor het leven”.
Maar ook mij inzetten voor haar lieve zonen die zij achterliet.

Er groeide in mij een groot verlangen om mijn naaste te helpen.

De bron liefde is het uitgangspunt.