OVER ONS

Wie zijn wij

We zijn een liefdadigheidsinstelling en zetten ons in voor mensen die een helpende hand nodig hebben om verder te komen.
Het gaat hier voornamelijk om mensen die vastgelopen zijn en de kracht niet meer ervaren om het zelf te kunnen doen.

Wij vinden vooral het recht op een menswaardig bestaan belangrijk. Dat betekent dat iedereen het recht heeft op de primaire Levensbehoeften, wat betekent: ‘’Bed, Bad en Brood”!
Mensen gaan voor zaken bij ons. We zullen altijd proberen zo snel mogelijk ondersteuning te bieden.

Binnen ons bestuur is wel Professionaliteit en ervaringsdeskundigheid aanwezig.
We geloven dat we aan elkaar gegeven zijn om de hulpbehoevende mens ondersteuning te bieden daar waar mogelijk.

Wie zijn wij

Binnen ons bestuur is wel Professionaliteit en ervaringsdeskundigheid aanwezig.

Wat doen wij?

Stichting Hands2Help is er voor diegenen die het even niet alleen kunnen. Even aan de hand meegenomen worden, zodat je snel weer op eigen kracht verder kunt. Samen komen we in actie om je leven weer op de rit te krijgen. We gaan oplossingsgericht te werk en onderzoeken welke mogelijkheden en kansen er zijn. We gaan ervoor en we doen het samen!

Een nieuw begin!
De Stichting wil mede zorgdragen dat je niet in eenzaamheid vervalt. Of verder “in het moeras van wetten en regels wegzakt”. Dit gaan we doen door samen te kijken naar de sociale kaart. Wij streven ernaar dit contact actief te houden, tot het moment dat je het weer zelf (aan)kunt.

Wat doen wij?

Een nieuw begin!